22 Temmuz 2010 Perşembe

Espardil

bi kadın sevdim , öptüm kokladım, dövdüm sövdüm , acıttım acıdım , bi kadın sevdi beni , öptü kokladı , sövdü sevdi , acıttı acıdı , bi kadın sevdim , nefesini hapsettim , ruhunu ruhuma gömdüm , damarlarımda hissetim , bi kadın sevdim , ama sevgimi gösteremedim , ama sevgisini gösterdi , ama sevgisini gösterdi , üzüldüm hep acıdım kendime , ne kadar gaddar olduğuma , ne kadar vurdum duymaz olduğuma , üzüldü hep üzüldü bana , ne kadar gaddar olduğuma , ne kadar vurdum duymaz olduğuma , ama esasında kelebekler vardı içimde , yanlızca onlarla uçamıyodum , küçüktüm , korkuyordum , büyüdüm uçmayı ögrendim , korkmuyorum , 10 000 feet yükseklikten serbest atlayış yapıyorum , sonsuzluk ta süzülüyorum , paraşütsüz aşağı düsüyorum , korkmuyorum , korkmuyorum ,

Hiç yorum yok: