20 Mart 2009 Cuma

½

Yaşanan tüm bu olaylar gereklimiydi gereksizmiydi..?olması gerekiyomuydu gerekmiyomuydu..?ama bir gerçek varki herşey yalan oldu..Düşünceler , hayeller , planlar..... Bir daha olurmu ...olmazmı... zaman?..çok yordu beni zaman pek bişey bekliyemiyourm artık...
Kimsede hata aramıyorum .. biliyorum ki benim adımı hata koymuşlar o yüzden tete de truc benim..Hiç bu kadar yıkılcağımı düşünemedim...yalnızca düşündüğüm sevgiydi ve onun getirileri ..hatalardan bıktım , usandım..Güvendiğini kaybetmek ve onu geri istemek pek bişey getirirmi bilmiyorum ...çünkü onun pek umurunda deil...ona bunlardan bahsettiğimde bana bakarak gülüyo sanki hoşuna gidiyo ve buda beni sinirlendiriyor ve beni öldürüyor...ama ona rağmen geri istiyorum ..geri istiyorum ...geri istiyorum...Bırakmak istememiştim ki zaten ama gururuma yenildim..abartım büyüttüm..Gereklimiydi gereksizmi ..?o an için gerekli gibi gozukse de esasnda deildi..Yalnızca be kind revind..

Hiç yorum yok: