2 Mart 2009 Pazartesi

My/neeee

Eskilerin güzel ve dinlenesi yoldaş gruplşarından olan Hardal'ın güzel bi şarkısıyla başbaşa bırakıyorum sizi...

bırak beni
anlatmak istemiyorum hiçbir şeyi
bırak beni
anlamak istemiyorum hiçbir şeyi
bırak beni
paylaşamak istemiyorum hiçbir şeyi
bırak beni
unutalım gitsin herşeyi, geçen günleri
bırak beni
görmek istemiyorum artık seni
bırak beni
duymak istemiyorum sesini
bırak beni
çık git odamdan yanlız bırak beni
bırak beni
bırak beni, bırak beni, bırak beni
yıllar boyu, yaşadık beraber
birgün bile, yüzüm gülmedi
uyan artık, bu rüya bitti
bırak beni, bırak beni "
bırak beni
görmek istemiyorum artık seni
bırak beni
duymak istemiyorum sesini
bırak beni
ne istersen al yalnız bırak beni
bırak beni
bırak beni, bırak beni, bırak beni
yıllar boyu, yaşadık beraber
birgün bile, beni anlamadın
sormadan birgün, halimi
yalnız aşk, yalnız aşk..
beklediğin benden

Hiç yorum yok: