4 Ocak 2009 Pazar

Backdrifts

Uzun zamandır bu kadar gerildiğimi sinir dolu olduğumu hatırlamıyorum..nefes alamıyorum ciğerlerim kabul etmiyor...Daralıyrum!!benim le kimse konuşmasın ismimi sölemesin, seslenmesin, benden bişey istemesin..!
Herşey bu kadar uyuz edermi bi insanı..Bi kaşıkta boğa bilirim herkesi..sormayın kardeşıim bişey bana!!!benden bişey istemiyin!!!!!!!!!!!!!
Dardardardardardardardardardardarlanmakkk diye buna derler heralde...
Sikecem Janis bile sakinleştirmiyo...Radiohead denicem biraz o en azından biraz rahatlatır ama pek zannetmiyorum odam işgal altında!..evde ki herkes çok gergin inanılmaz bir gerginlik var evin içinde..Emirler yağıyor evin içinde..!ama şunu hala anlayamadılarki emirle iş olmaz..Rica et canımı al...
Ortalığın yumuşaması için sorulan "aa kimdi bu çalan"..bence çok gereksiz beklemek lazım ki insanlar biraz sakinleşsin...hemen konuşmamak lazım yoksa daha da depreşiyo gerginlik , çünkü belli boş sorular oldğu maksat konuşmak..
Bu yüzden ben japonları çok seviyorum gereksiz hiç konuşmuyolar..!Saygı duyuyolar birbirlerine bişey sölerken yada isterken hep özürle başlıyorlar..!
Söylenmeler , memnuniyetsizlikler yetti ak! Birazcık sessizlik, barış,huzur...
Off yine aynı sesler yaa susun biraz...bağırmayın..!yani 2dk sessiz ve sakin kalmıyor ev!!hah bide matkap çıktı ak!!!bune yaaa!!!!offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Nefret ettim ya dünyadan şu 1 saatte..!

Hiç yorum yok: