23 Ocak 2009 Cuma

Fat Old Ladies

Bu arada dün mahzendeki şarap yazısı daha uzundu belki okuyan fark etmiştir...Ama o bir kopi-paystti eheheheh Zeki Müren'in bir şarkısıydı onu yazmak istemiştim ama sonra fark ettim ki baya gay oluyooo:::
Neyse sonra baya bir kısalttım.Haaa bu arada kimseye hesapvermek gibi bir zorunluluğumda yok , ne istersem onu koyarım, dimi...

Evet esas konuya gelelim uzun bir ayrılıktan sonra tekrar Lost'a kavuşmuş bulunmaktayızzzzz..... O kadar beklememize deymiş bea.Benim hoşuma gitti..Bütün gün oturup sonra gece 2den sonra Lost'u indirme seansımız başlamış ve saat 5 gibi de izlemiş olsak bile gayet mutlu ve mesut bir insan oldum...Artık bazı şeyler açığa kavuşuyor rahatlıyor dizi anasını satıyım, neydi o gerginlik..
Neyse haftayı iple çekiyoruzzz..Bu arada ' bölüm birden vermeleride baya kıyak olmuş...

Hiç yorum yok: