18 Ocak 2009 Pazar

Kahkül

Çok acayip bir rüya gördüm...Cem Yılmaz Mazhar Alanson felan vardı rüyamda...Hiistan gibi bi yerde bir apartmanın en üst katında ki bir dairede bir film izliyoduk ...neyse bir bakıyorum Cem de ganjavar..!Diyorum ki bana da versene biraz bende skuff var , bayıldım bunu içmekten biraz ganja istiyorum, ama cimriliği tutuyor vermiyo ama snr veriyo tabi...Neyse sigarayı içtikten sonra aşağı inmemeiz lazım ama böle böle atraksiyonlu bir apartmanmış meğer...Birr sürür engelli aşmamız lazım..snr herkes kendi başına ordan kurtulmaya çalışıyor(niye kurtulmaksa ..bilmiyorum)Heryerden atlayıp zıplıyoruz sanki Yamakazi filmi gibi...

Aman neyse akşama komşumuz yemeğe gelcekmiş yemek felan hazırlamak lazım..Gerçi ben bişey hazırlamıcam ama yinede söliyim dedim..eheheh bu arada son 2 rüyamda ne acayip dimi lan...

Hiç yorum yok: