24 Kasım 2008 Pazartesi

Afişten Notlar


Belediyenin bastırdığı afişlerde yer yer alan köpeklerin ricaları şöyle: "Benim hayatım 10-15 yıl sürer.Senden her ayrılışım bana acı verir.Beni almadan önce bunu düşün.Bana , senin isteklerimi anlayacığım bir süre ver.Benim içiminde güven duygusu uyandır.Ben bununla yaşarım.Bana hiçbir zaman uzun süreli darılma ve beni cezalandırmak için bir yere kapama.Senin hayatında iş , eğlence ve arkadaşların var.Benim hayatım da sadece sen varsın.Arada sırada benimle konuş , sözlerini anlamasam bile bana yönelttiğin sesi anlarım.Bana daima nasıl davranılması gerektiğini bil , ben hiç bir zaman unutmam.Beni dövmeden önce , salında dişlerimle kemiklerini un ufak edebileceğimi , ancak asla böyle bi yola baş vurmayacağımı düşün.Beni isteksiz , tembel ve inatçı diye azarlamadan önce düşün , belki güneşin altında uzun süre kalmışımdır veya halim kalmamıştır.Yaşlandığım da benimle ilgilen , bir gün sende yaşlancaksın.Her zor anımda yanımda ol. 'Ölürken benim içim kaldırmaz' veya 'ben görmeden ölsün' deme.Çünkü benim için her şey seninle birlikte daha kolay"

Hiç yorum yok: