29 Kasım 2008 Cumartesi

Elveda

iğrenç duygular la uyandım...su gibi terlemişim titremekten yazamıyorum... kendimi hiç bu kadar kötü hissetmemiştim... Mustafa Çerezci öldüğünde bile bu kadar değildi... galiba bu son yazışım bundan snr kimse beni ne görcek ne duycak... artık bu bedenin bana ağır geldiğini düşünüyorum... kendimi öldürcem ama bi yerden atlamayacağım yada zehirlemeyeceğim kendimi kese kese öldürcem.. ve çok ciddiyim . Çünkü her kestiğimde o aciyi hissetcem kendimi öldürene kadar bölece daha çok aci çekcem kolay olüm istemiyorum.

Sen benim hayatıma giren yaptığım en güzel şeydin.. Hiç bir zaman birisini bu kadar çok seve bileceğimi düşünmemiştim.. Bıraksalardı da sevseydim , doya doya öpseydim , koklasaydım...
Senin yanında yaşlasaydım.Huzur içinde olsaydım..
Seni tahmininden daha da çok seviyorum.

Hiç yorum yok: