23 Kasım 2008 Pazar

Elim Sende

Bekledikçe seni başım daha daha dikleşti.Belkide sensizlik sarsılan duygularımla bir güven verdi , sensizken yalnızca seni sevmeyi ögrendim!
Sensizken sana aşık olmabilmeyi tercih ettim.Uzaklığının milyonlarca saniyelik ömrü içimde biyerlerde ki damarları soğuk tuta bilmeyi sağladı.Böylece gittiğinde '' o'' ve sen geldiğinde , senin uzaklığında sana duyduğum aşkala vaftiz edilmiş bir ben cıktı yine karşıma!
Taparcasına aşık olduğun insana 1 adaım uzakta kalabilmekmiş AŞK
Ölürken ğözlerinin açık kalamaması ve kalp atışlarının saniye saniye gözlerinden çıkmasıymış AŞK
Vay be AŞK...Ey!Minel AŞK
Sen beni bulduğunda kapanmaya başlamıştı perdeler. Birinci sahne çoktan tamamlanmıştı da 1 bir cümle kalmıştı.Tam cümleyi kuruyodum ki , hayatımda belirdin.Yaşattığın kısa dönemli hızlandırılmış aşık olabilme öğretin sayesinde beraberce kapattık ilk sahneyi.....

Aşkın Masalı

Hiç yorum yok: