25 Kasım 2008 Salı

Dert tasaa

Biraz önce Sefa'yı beklerken , arabayı park etmiş dışarda sigaramı keyifle tüttürürken bi araba geldi ve aynı anda da Sefa kocaman bi sandalyeyle geldi biz onu bagaja sokamya çalışırken işte esas mevzuya gelelim (bunlar tabi 15-20 saniye içinde oluyo)o gelen araba benim tam arkama park edip içinden çıkmış ve yandaki okula gittimiş!!!!! salak karını öyle bi park etmiş ki hiç bişekilde çıkamıyorum ... neyse ben kadına baya bi baktım okulda gorevli ler Hyundai nin sahibi kim diye bağırdı çünkü gelen okul servisleride geçemiyo...yani anlıcanız karı , evt karı diyorum çünkü insanlara karşı saygısı olmayanlara benim de olmaz!Neyse sonun da geldi ama hala birileriyle konuşuyo ben en sonun da patladım ve çek artık arabanı da ben de çıkıyım dedim..eheheheh bana ne dedi biliyomusunuz..ya ben şurda oturuydum niye haber vermedin!!!Ulan ben seni nerden biliyim hem adamlarda bağardı!!neyse.... uzatmıcam çünkü sinirleniyorum
Bu da yetmezmiş gibi trafigin en cav cav saatinde işte o trafiğin akyan bi kamyon vardıo en fazla 20 km ile gidiyodu neyse tam ben döncem baktım oda dönüyo!!!Dedim şıçtık !!!Neyse çok sürmeden o başka yere saptı ama hemen ordan başka bi kamyon geçti onüme !!!!Oracıkta durdum ve arabadan cıkıp bagırmaya başladım etrafa insanlar korktu ben eneheheheh

Hiç yorum yok: