30 Aralık 2008 Salı

2.0

güneşli bir o kadar da soguk bir yılbaşı arifesinden herkese günaydın...nasılsınız efem ...umarım iyisinizdir..ben ii olmaya çalışmakla birlikte nezle-i gribe mücehez olmuşum...fafûru güller çeşm-i bülbüller etrafınızı sarmalasın....
Acaba napcaz lan yılbaşında hala benim bir fikrim yok...pedonun büroya çökmek istiyorum ama nasıl olur pek fikrim yok ama bi şekilde anahtarları ya çoğaltcam yada arrraaaaakkkkssss yapmam lazım...Anlıyomusunuzzz!!!!Napmakgereknetmekgerek...Drkannn uyan sözüm sana bişey bul plan yap..?haber bekliyorum...bu arada sişte ne oldu...?

Bide bunların üstüne hastayım ak!genzim felan yanııyor!!!ama yinede yılbaşında eğlenmek istiyorum...yeni kıyafetler almak istiyorum...berbere gitmek istiyorum ve hatta bir tane water tao yani su büyücüsü bulup ona gitmek istiyorum ama bu watertaonun iki defa reborn olmuşundan istiyorum ki ancak bana yardımcı ola bilsin...sonuçta bende iki reborn bir trojanım....

Bu arada dün sürekli oynadığım ama uzun bir süredir girmediğim Conquer a dün girdim yine bir sürü değişiklikler yapmışlar...zıplama bile değişmiş..bide ninja diye yeni bir sınıf çıkmış bakalım nasıl omuş o sınıf...hemen Jimi den bi tane reblik bir char isteyelimdeeee ninja doğduralım elemanıııı

Hiç yorum yok: