16 Aralık 2008 Salı

zzzzzzz

uzun zamandır yazmamak içimde bi eksiklik yaratmış yaa...ulan eskiden hergün 3er 5er yazarken şu anda 3-5 günde 1 yazar oldum...
bugün çok atraksiyonlu geçti , sabah 9 buçuk diye kalkıp esasında saatin 2 olması birinci affallama oldu onun ardından birde 5 saat boş yürümek............aşkım seni çok seviyorum amaaaa hihohhihihi
ben devam ediyorum çünkü neden biliomusunuz, sevdüceğüm ben rahat rahat giyinebiliyim diye odayı terk etti, annemle babamın yanına gitti ben de açık bilgisayar bulmuşum hiç kaçırmam hemen sabote ederim blogunu nıhahahah!

maşkım bugün tam enseköküne benim sprialimin olduğu yere benimkinden daha afilli ve daha büyük bir SARMAL yaptırdı! sar sar sar makarayı oldu!
Artık bizi birbirimize saran bir totemimiz var! sonsuzluk ucu bucağı olmayan bir yol ve biz el ele yürüyürüz çizgilere basmamaya özen göstererek!

İlk işimizi de aldık daha ne isteriz artık ki!!!
Bir sen bir ben bir de göbeklerimizmaşkımmm!

Hiç yorum yok: