24 Aralık 2008 Çarşamba

Arkası Yarın?

Cranes de fena grup deyilmiş aslında...çok hızlı olmayı çok da çöks olmayan hatun vokalli bir grup işte.Bide insanın 160 Gb muziği olunca bir sürü şey dinleye biliyor ehehehehehehehheee....

etrafıma baktığımda dizili barın üstünde anahtarlırım olduğunu fark ediyorum...ama ben arabamı 5 sene evvel satmıştım..! bu nasıl olur ..? acaba çok mu viski , beynimle oyunlar oynuyor...Çok geçmeden kafam aşağı doğru , elimde ki buzlu viskinin içinde oluşan sarmala dalmış , tek başıma olduğumu sandığım barda , birisi daha olduğu hissettim ve o anda ...solumdan uzanan ince ve zarif bir kol...kırmızı uzun tırnaklar...izledim...gördüm... kokladım...bir tane bol buzlu viski...elinde tuttuğu özel yapılmış oymalı bardak ellerinin arasında kaybolmuş gittmiş...eheheh karının elleri çok büyükmüş:=meğersem o bir nonoşmuş..!!lanet vezir hiç bişeyle ilgilenmiyor.!
çok daaldım eheh belki sonra devam ederim..

Hiç yorum yok: