21 Aralık 2008 Pazar

Araf?

Sabah sabah internetin azizliği , yaklaşık 3 saat boyunca onarma işlemleri , messenger yada herhangi bir sifre veya üyelik isteyen sayfalara girilememesi va hatta bloglara bile girilememesi , sinir katsayılarını tavan yapıp snr dün gece illustrator kurmak için tarihi 2001 yapmığımı fark edip çünkü baya eski bi sürüm ve sahte olduğu için aldatmak gerekiyormuş , neyse tarihi düzeltip tekrar denediğimde başarıyla ipi göğüsledim ama bi de baktım ki daha yariş bitmememiş daha koşturmam lazım bu yalnızca fake bir bitiş çizgisiymiş...bitti zannedip durunca arkadan bunun farkında olanlar beni geçmeye başlamış ve fark atmaya başlamışlar ama ben son bir hamleyle aradaki fark o kadar açılmadan koşmaya tekrar başlıyınca diğer yarışmacılar paniklediler ama ciddiyet ve profesyonelliklerinden bişey kaybetmeyip aynı şekilde devam etmeleri benim işimi daha da zorlaştırsada kalan çay kaşığını doldurcak azmim ve gücümle devamettim...ama nafile adamlar o ressesionu durklamayı yaşamadıkları için daha avantajlı olup benim geçmemi her fırsatta engellemeye devam ettiler..sonunda hakemin ateşledigi silahın yerde oluğunu görüp kıvrak bir hareketle silahı alıp bütün herkesi bitiş çizgisine varmadan vurdum snr tek ben kalınca bitiş çizgisini geçmeyip hemen önünde durarak kafama sıktım bende ve işte burdayım hakim bey...ne kadar reel dediğimiz dünyanın cilalı mermer taşlarında , özenle yerleştirilmiş arnavut kaldırımlarında dans edip koşturmasam da hayatım bir nevi acı , başarısızlık ve cinnetle geçti..ama ben bunu zaten kime sölüyorum sizler herşeyi önceden bilip ayarlayan varliklarsınız...peki neden böğle bir son neden böğle bir hayat ben çok mu kötüydüm , ruhum beş para etmez kirli , pis bir ruhmuydu..!neydi benim suçum ne yaptım ben neden ben bu vahşi döngüye dahil oldum benim kendi iradem yokmuydu herşeyi sizmi kontrol ediyodunuz peki niye irade denilen şeyin ütopya olduğunu en baştan beri söğlemediniz , niye herkesin kendi iradesi var dediniz...hiç mi hakkımız yoktu... tulumlar içinde şuursuzca çalışan vasifsız varlıklar olduğumuzu görüp oynak zevklimiydi..Ô Lucifer , ô laisser moi rien qu'une fois , gliser mon âme dans la libre volonté de l'éternité...

Hiç yorum yok: