29 Aralık 2008 Pazartesi

Recently viewed


acaba stumble uponu tanıştırarak iyimi yaptım..?artık yanlış kararlar almak istemiyorum...yanlış olaylarla karşılaşmak istemiyrum hastayım yorgunum...ama yine de umudum var herşeye karşı...
yalnış olcağını düşünseydim zaten vermezdim heralde...
ama insan işte böle ikilemlerde kalmıyorumu beni kanser ediyor..sevmiyorum kardeşim..herşey net ve temiz olsun...bu yalnızca yaşanan olaylar değil herşey için geçerli ...duygular bunların en başında gelmekle birikte diğerlerinde temelini oluşturuyor....
Yani ileride , ben esasında ona para yollamıştım yada Ayvalık'ta ki yazlığı sattık gibi olaylarla karşılaşmak istemiyorum...eğer benim canım 100% ise şuanda hastalığımla birlikte %80 eğer yalan dolan girerse işin içine bu %40 a düşer eger daha da fazla olay olursa yukarda bahsettiğimden ... canım 0 larnır ve karşımda ki flowless victory olur....


Ama umutluyum..inanıyorum...oturyorum..efor sarf ediyorum ...izliyorum...kokluyorum...seviyorum...

Hiç yorum yok: