22 Aralık 2008 Pazartesi

Dying Culture

bir varmış bir yokmuş..evvel zaman içinde kalbur zaman içinde develer berber iken pireler deve iken eheheh gel beri yar gel beri gö..ne kodum berberi , çabuk traş etbeni yoksa si..rem seni...al eline tarrağı sok gö..ne yar..ğı.. eehehehhe ciddi olalım yoksa kimse bize inanmaz inansa inansa Kadir İnanır ehehehehhehehehehe dur bi alasen...bişeyler anlatmaya çalışıyorum ama beni dinlemiyosun ... neyse nerde kalmıştım ..haa ben ver ettim bacağı omza koy babam koy eheheheheheh olm sana ne diyom bekle bi bişey sölicem ama sen dinlemiyon..pfff...efendim "Wumpscut gelmiş efendim " eheheh tam da beni sarmalamıştı adamların şarkıları..gömdürme hazırmı sarmacıbaşı!? " evt ekselansları hersey tıkırında , kelebekler uçurumda dumanlar atmosferde.. " ahahhaha neyse bir varmiş bir yokmuş blah blah blah .......
Bazen gerçekleri anlamak zor (oluyomuş genç cöntürkümüze ehehehhee...)(ehehhehe) bunun için kendini rahat bırakıp rihninin en ince kanallarında dahi hiçbirdüşünce kalmadan yalnızca kısa süre bile ,.. sana gerçeği göstermesine yeter.demek istiyorum ki hayatını yalnızca kendin olarak yani bir birey olarak objektif bakmandır...bu kadar.
Çok basit geliyo dimi !? Gelmesin ..bunu herkes yapar ama bazıları sonuca ulaşır...Kim o? ben sümüklü memo ! ne istersin benden ? para ! evladım buz getir ordan böyle büyük olanlardan da şenlensin rakımın mudu !eğlendirsin beni akşam ...

Evet sonunda belki artık yazabileceklerimi yazabilirim , arakdaşımız olmayışı münasebetiyle girmek istiyorum ben zat i alinzin yokluğunda badiyeden farksız bu diyarda münferid kalalı, firak badi barid gibi sinemde esmekte.Sizi özlememek ne mümkün. Siz ki nuri aynım; sevdacü, şebi tar misali sineme tevellüd eden sepidedem gibisiniz. Hüsnü aşkınızsa nesimi neb.
Ah dildarım, sizin o dilfuruz, dilrubayiniz hayalime geldi geleli dildanenizim bendenizim.
Aynı elam, cananım, o aguşbe aguş, lebe leb, des bedest, neşvament hallerimiz hayalime geldikçe giryeban olurum, terahı firak çöker sineme, düri şem gibi giryeler dökerim, sinem şerha şerha bölünür.
Filhal yegane virdim tez bir vuslat.Busemi izam ediyorum, kabul buyrun efendim.


yani seni çok seviyorum.

Hiç yorum yok: