14 Kasım 2008 Cuma

Todo esta aqui


Heralde herşey burda derken yanılmamışım..:)Sonuçta çok fazla yazmasam bile yine de ilginç ve güzel vakit geçirilebilecek bir yer olmuş burası...İnsanların yaptığı diğer bloglara bakıyorum da sürekli yazıyolar çok fazla yazıları var bende çok yazı yazmak istıyorum ama fazla vaktim olmuyor...pfff
Son birkaç aydır başıma gelmeyen kalmadı nerdeyse , sürekli bi stresss!!Sanki dünyanın en suçlu , kırmızı bültenle aranan insanlarından oldum ak!Ama insanlar karşısındakinin duygularını isteklerini pek anlamıyorlar.Belki de bu geresiz , küçüklüğümüzden beri dayatılan olmazsa olmaz etikler , normlar , değerlerin artık yozlaşmasından yada çok fazla muhafazakar oluşumlardan kaynaklanıyor..Fakat insan olmak bu değil!Sonuçta insanoğlu Mantık ve Duygulardan oluşan üstün bir varlıktır.Ama herkes insan olamıyor malesef.İnsan olmanın getirdiği sorumlulukları yerine getiremiyor.Ben demiyorum ki ben tam tamına eksiksiz mükemmel bir insanım..Yok öyle birşey hiçbirsey mükemmel değidir!Eğer mükemmel olsaydı zaten böyle sikik olaylar , tartışmalar , savaşlar , hastalıklar , YALANLAR , üzmeceler , çıkar iliskileri , materyalizm , saygısızlıklar olmazdı.İşte eğer istersek birazcık efor sarfedersek en azından insan olmaya biraz daha yaklasırız.....
Ama bide şöyle bi durum vardır ki üstünde saatlerce belkide hiç sonuçlanmayacak bir konu olan ''Where i end and you begin'' (bu ara bu mükemmel bir radiohead şarkısıdır tavsiye ederim) yani bir insanın özgürlüğünün bittiği yerde başkasının başlaması.....Ne kadar kulağa hoş gelmese de......

Hiç yorum yok: