3 Aralık 2008 Çarşamba

The Last Temptation

Böyle olması belki de daha iyi oldu..Herşeyin daha da bir açıklık kazanması..Gerçekten sevginin patlayışı ... Ne kadar olsa da dolaylı yoldan ben suçluyum...yine can acıttım yine canım acıdı ....Offfffffffffff yeter ak artık yeter yani HUZUR istiyorum....Sadece mutlu olmak istiyorum niye böyle oluyo yaa..!! Ben gerçekten kötümüyüm acaba?!!Hani beni sonsuzluk sarmalamıştı ... hani beni koruyacaktı o sarmal...Ama benim de korumam lazımdı sarmalı... ilk kanatların altına alan benim sonra o sonsuzluk...ama nasıl olduysa kanatlarımı yırtıp içeri girdi üzüntüler...Ama neyse ki bunlar kanatlarıma ve sarmalıma pek zarar veremediler ama yinede huzursuzluk yarattılar... Neyse ki su büyücüsü olmam ilk rebornumda bu gibi olayları heal etmeme yardımcı oluyor..

Bundan sonra kanatlarım 3 kat daha güçlendi...Her hasar aldıklarında yine 3 kat daha güçlencek ... Her hasardan snr güçlenirken sarmalımda bi o kadar güçlencek ... Çünkü insanların korkusu nefreti huzursuzluklarını 1 nefeste içeri çeker ve muazzam bi güçle auramı patlatırım...bu patlama en büyük nükleer patlamadan bile daha güçlü olur..

Hamamböceği olur nükleer patlamalara , radyasyona karşı korurum ben seni hep...

Hiç yorum yok: