11 Kasım 2008 Salı

16h50



Son sigarmı iciyorum...evet yanlış duymadınız son sigara ama bırakcağımdan dolayı deil:)çünkü evde başka sigara yok :(!!!Ama önemli deil zaten bi ara çıkar alırım.Simultane ödevimi ne yazık ki tam olarak yapmiş sayılmam çünkü o indirilen sesi mp3 playerin olması lazım ki ona kaydedesin sonra da hoca eşliğinde dans edip etrafa çeviriler dağıtasın ''bir kiz gelir dağdan döne döne , bir kiz gelir döne döne'' ehehehehehe susamsokağı günleri:)ama hertürlu cevire bilirim çünkü yeterince dinledim ve bilmediğim kelime yokmuş...Süperim yaaa ehehlekhk ama yinede mp3 alcak param yok....
Ya ben gerçekten çok para harcıyorum yada cebim delik anlamadım....Annemden benzin parası yada normal para istediğimde eheheh sanki benzin parası özel basılıyorda .. , bana rahat bi 20 dk nutuk ve fırça çekerek eğer isterse veriyor istemezse vermiyor...(aynısı tabi kide babam için geçerli...)Ama bunları yazrak sanki ergen bunalımı yaşıyomusum gibi bir hava yarattıysam hemen kıvıralım ; onlarıda anlamak lazım sonuçta benim sabit bi gelirim yok ak bu da beni ve bizimkileri dogal olarak zora sokuyordur , onlarda istemezlermi bana istediğim kadar para versinler...ahahah bilmiyorum belkide vermezler bunu tahmin edemiyorum çünkü o düzeye hiç gelmedik:= yani o kadar paramız olmadı.
Neyse o kadar önemli değil artık ders vermeye başlıcam yan komşu benim için bi öğrenci bulmuş ne güzel dimi!!!?en azından artık benzin parasını çıkartırım:)

Hiç yorum yok: