12 Kasım 2008 Çarşamba

17h15

off...ya arabanın benzin deposu delik yada araba gereğinden fazla benzin yemeye başladı!!daha dünaldım 20 liralık bügün kırmızı yanıyo hani arabayla dolaşmadım da yalnızca okula gittimpfffffffffff!!!
Eve gelince annemin ilk fark ettiği sey elimdeki çizikler ahahah ve ardından tabi ki de klasik anne tepkisi:)
aaa unutuyordum bak bu ara da bütün gün agzıma dolanan sarkıyıda sizlerle paylaşam efem:))Çok komik ben her izleyişimde gülüyorum yani ben gülüyosam sizde gülersiniz ahahah çok halktan olduascfslvjbsvsşbn.Bildiğiniz üzere bizim artık youtube ümüz olmadığından mecbur bizim gibi halkını kısıtlayanlara cevap olarak akıllı insanlar tarafından geliştirilmiş , sizi sanki blackhole kullanır gibiistediğiniz sitelere sokabilen son çağ ürünü olan tunnellerden link vermek zorunda kaldım kusurabakmayalım efendim...
Bu arada blackhole dedigim şey dns ayarlarını değistirerek herkesin yapa bileceği biseydir ama suanda girilmesi gereken sayıları tam hatırlamıyorum hatırlayınca veririm.

Hiç yorum yok: